ponedjeljak, 18. travnja 2011.

WHERE GOOD IDEAS COME FROM

 

Kako upće dolazimo do dobre ideje,  Steven Johnson objašnjava u svome zanimljivom videu.

Uspješne, nove, inovativne ideje su izrazito potrebne i prepoznate od strane uspješnih kompanija u funkciji reklama. Kompanije znaju kolika je moć reklame, a neke među njima već su poznate po svojim odličnim izborima reklamnih agencija i posljedično tome – zanimljivim, originalnim i šaljivim reklamama koje plijene pažnju. Bez obzira da li se radi o automobilu, kometičkom preparatu ili čak običnom flasteru, ovi primjeri reklama dokazuju da se od svega može napraviti zanimljiva priča.Inovativnost, a time i kreativnost je izuzetno potrebna i prilikom pravljenja novih zanimljivih reklama, koje trebaju privući pozornost korisnika, uvući im se u podsvijest i navesti da naredni put u trgovini kupe baš naš proizvod ili koriste našu uslugu. To nije niti malo jednostavan posao, imajući u vidu globalnu konkurenciju koja je danas  na svojim vrhuncima.
Neke zanimljive reklame možete pogledati i u na ovome linku.
Prijatelj kojeg sam upoznala kada je došao čak iz Meksika, odraditi praksu preko studentske organizacije AIESEC u Osijeku, pokrenuo je agneciju za marketing po nazivom Chilli. Svojim radom pokušava kombinirati inovatinost, marketing i potrebe drugih. Skoncentriran je na alternativno oglašavanje čija snaga se često zanemaruje.Primjeri alternativnog oglašavanja su i ovi:





Dodatne primjere možete naći na ovome linku kao i ovdje.

Nema komentara:

Objavi komentar