četvrtak, 14. travnja 2011.

Constantly re-invent yourself

"Constantly re-invent  yourself" mogao bi biti slogan jedne od meni najfascinantnijeg poduzeća ikada,Corning.
Sasvim slučajno sam čula za njih od prijatelja koji mi je pokazao link za njihovu najnoviju reklamu za prototip koji rade. Ostala sam bez teksta. Baš je me zadivila njihova sadašnja inovativnost i zaljubila sam se u njih. Kako bi slučanost i moja zaljubljenost  bila još veća, u knjizi koju sam čitala za pripremu za kolokvij bio je cijeli odlomak o njihovoj povjesti i bili su primjer poduzeća koje nije odlustajalo od inovativnosti unatoč problemima.
Tu sam vidjela da njihova povijest  počinje 1851.godine kada je Amory Houghton, izrađivač sagova, graditelj i poduzetnik kupio mali udjel u poduzeću Corning, koje je izrađivalo staklo. Zbog jako veliki konkirencije počeli su eksperimentirati sa staklom i njegovim posebnim svojstvima. Njihov izum je bilo i borosilikatno staklo (Nonex patent). Pored ostalih osobina ovo staklo je bilo otporno na visoke temperature zbog čega im je pristupio i Thomas Edison i zamolio ih da naprave staklo unutar kojega će biti vakum. Tako je nastala žarulja. Oni su je prvi masovno proizvodili. Unatoč krizama uvijek su ulagali u inovacije i imali više izuma nego sredstava da ih komercijaliziraju. Ono što je bitno, oni nisu odustajali već su pronašli riješenje udruživajući se s drugim poduzećama. Oni su bili ti koji su proizveli prvo staklo koje zadržava toplinu, staklo za katodne cijevi u televizorima i televizorska stakla. Vjetrobranska stakla su se koristila na svemirskom projektu Appolo su bila njihova.
Iako i danas njihov glavni posao je eksperimentiranje sa staklom, ono što oni danas rade ima jako malo veze sa tipičnom preradom stakla. Savjetujem svima da pogledaju njihovu stranicu i počaste svoje oči i um sa  svim ovim predobrim  projektima na kojima rade. To će vam sigurno proširiti pogled što se može sve sa staklom uraditi.

Nema komentara:

Objavi komentar