četvrtak, 14. travnja 2011.

Find your own voice


Dobro došli na blog "use what you've got"!

Ako se već pitate čemu ova sličica sa desne strane, što ona predstavlja, da li je to orah, mrlja ili labirint, objašnjenje je u povezivanju razloga nastajanja bloga, njegovog naslova i same sličice.

Ovaj blog nastaje po "prisilom" izvršavanja zadatka za kolegij na faksu, trebao bi povezati moja znanja stečena na tome kolegiju, ono što me osobno interesira i onoga što bi bilo zanimljivo i drugima pročitati.
Prvo što sam pomislila je "moram iskoristit sve što znam" i pošto sam vizualni tip ovaj crtež koji  predstavlja ljudski MOZAK je bio prva asocijacija. Zato je on tu. Koliko je to uspješan crtež, nije toliko niti bitno, bitna je bit. =)



Tokom pisanja na ovome blogu, pokušati ću obraditi zanimljive teme iz područja inovativnosti, o kojima ste već čuli nešto ili ne i to sve kroz moj pogled na njih i komentar. Naravno ako se s nečime ne slažete, ostavite svoj komentar i tako pokažite da imate svoj "own voice".

Nema komentara:

Objavi komentar